000 01416npm a2200193 i 4500
008 220620s sp g spa
024 _a8437012332164
080 1 _a79
130 _aIkonikus
_9280144
245 0 _aIkonikus
_b: El party game emocional
520 3 _aNas instrucións de IKonikus contamos con 100 preguntas a modo de exemplo que podemos utilizar: Como síntome cando… o meu computador non se acende?, alguén me di que me tranquilice?, ou quedo en branco en metade dunha presentación? Repártense 5 tarxetas por persoa e cada xogador realizará unha cuestión por quenda. Os demais participantes han de responder cunha das súas cartas deixándoa boca abaixo. A continuación, quen realizou a pregunta levantará as cartas unha a unha e interpretará as respostas, escollendo aquela que á súa parecer representa mellor a resposta á situación exposta, o xogador que puxese esa carta gañaraa e anotarase un punto de vitoria. Xóganse diferentes roldas e a partida finaliza cando unha das persoas participantes consiga 3 cartas e proclámese como gañadora. O tempo estimado da partida é duns 15 minutos.
650 _aEmocións
_9280152
650 _aXogos
_9280153
650 _aComunicación
_93554
650 _aCreatividad
_94220
650 _aEmpatía
_931899
997 _dData non definida (008date1) ; Data non definida (260)
_e1