000 | 01416npm a2200193 i 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 220620s sp g spa | ||
024 | _a8437012332164 | ||
080 | 1 | _a79 | |
130 |
_aIkonikus _9280144 |
||
245 | 0 |
_aIkonikus _b: El party game emocional |
|
520 | 3 | _aNas instrucións de IKonikus contamos con 100 preguntas a modo de exemplo que podemos utilizar: Como síntome cando… o meu computador non se acende?, alguén me di que me tranquilice?, ou quedo en branco en metade dunha presentación? Repártense 5 tarxetas por persoa e cada xogador realizará unha cuestión por quenda. Os demais participantes han de responder cunha das súas cartas deixándoa boca abaixo. A continuación, quen realizou a pregunta levantará as cartas unha a unha e interpretará as respostas, escollendo aquela que á súa parecer representa mellor a resposta á situación exposta, o xogador que puxese esa carta gañaraa e anotarase un punto de vitoria. Xóganse diferentes roldas e a partida finaliza cando unha das persoas participantes consiga 3 cartas e proclámese como gañadora. O tempo estimado da partida é duns 15 minutos. | |
650 |
_aEmocións _9280152 |
||
650 |
_aXogos _9280153 |
||
650 |
_aComunicación _93554 |
||
650 |
_aCreatividad _94220 |
||
650 |
_aEmpatía _931899 |
||
997 |
_dData non definida (008date1) ; Data non definida (260) _e1 |