000 -CABECEIRA |
Campo de control de longitud fija |
01416npm a2200193 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL |
Códigos de información de lonxitude fixa |
220620s sp g spa |
OTROS IDENTIFICADORES |
Número normalizado ou código |
8437012332164 |
CDU |
CDU |
79 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
Ikonikus |
-- |
280144 |
MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Ikonikus |
Resto do título |
: El party game emocional |
RESUMO |
Resumo |
Nas instrucións de IKonikus contamos con 100 preguntas a modo de exemplo que podemos utilizar: Como síntome cando… o meu computador non se acende?, alguén me di que me tranquilice?, ou quedo en branco en metade dunha presentación? Repártense 5 tarxetas por persoa e cada xogador realizará unha cuestión por quenda. Os demais participantes han de responder cunha das súas cartas deixándoa boca abaixo. A continuación, quen realizou a pregunta levantará as cartas unha a unha e interpretará as respostas, escollendo aquela que á súa parecer representa mellor a resposta á situación exposta, o xogador que puxese esa carta gañaraa e anotarase un punto de vitoria. Xóganse diferentes roldas e a partida finaliza cando unha das persoas participantes consiga 3 cartas e proclámese como gañadora. O tempo estimado da partida é duns 15 minutos. |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Emocións |
-- |
280152 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Xogos |
-- |
280153 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Comunicación |
-- |
3554 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Creatividad |
-- |
4220 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Empatía |
-- |
31899 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR |
-- |
Data non definida (008date1) ; Data non definida (260) |
-- |
1 |